Enterprises and research excellence

Webinar del Marie Curie Alumni Association Italy Chapter

data 10 Maggio 2021 15:00  |  luogo Online L'evento si tiene in rete, consulta la pagina dell'evento

Il 10 maggio alle 15 si tiene il webinar "Enterprises and research excellence" organizzato dal Marie Sklodowska-Curie Alumni Association Italy Chapter, insieme ad alcune università italiane.

L'evento è il primo di un ciclo che ha l'obiettivo di fare incontrare le persone impegnate nella ricerca e le realtà imprenditoriali, per promuovere l'innovazione tecnologica  e nuove opportunità economiche. Gli incontri sono in lingua inglese.
Leggi il programma in dettaglio e le informazioni sui relatori.

Iscriviti per partecipare

Abstract
How can companies speed-up innovation, growth and return on investment by leveraging the excellent skill set acquired by researchers during their career? Improving communication and networking between enterprises and the research excellence of the Italian Universities and MCAAIC to create jobs, business and innovation opportunities. Sharing best practices, success cases and challenges.

Logo dell'associazione

Info e Contatti: