"Olkiluoto 3: the greatest single act for the climate in Finland" e "Simulators for validation and operator training"

Juha Poikola e Bogdan Buhai per il ciclo "Past-students and Expert Webinars in Nuclear Energy"

data 24 Marzo 2023 14:30  |  luogo Online L'evento si tiene in rete, consulta la pagina dell'evento

Venerdì 24 marzo avranno luogo due seminari online del ciclo 2023 "Past-students and Expert Webinars in Nuclear Energy", un programma di webinar sull'energia nucleare tenuti da ex-studenti unipi ed esperti internazionali.

Il ciclo è organizzato nell'ambito del progetto ENEN2plus, dell'European Nuclear Education Network. I webinar si tengono il venerdì pomeriggio.

Prenota un posto per partecipare

Alle ore 14.30 Juha Poikola terrà il webinar dal titolo "Olkiluoto 3: the greatest single act for the climate in Finland".

Mr Juha Poikola title is Manager, Public Relations. He also works as an TVO's expert in energy and climate policy. Currently Juha is also responsible for Olkiluoto 3 communication. Mr Poikola has actively participated into lobbying for positive political decisions for Olkiluoto 3 and Olkiluoto 4. Finnish parliament made these decisions in years 2002 and 2010. Mr Poikola has worked at energy sector for 21 years. Before that he worked for forest industry.

Partecipa al seminario online

Alle ore 16.00 Bogdan Buhai terrà il webinar dal titolo "Simulators for validation and operator training"

Partecipa al seminario online

Poikolalargo copyBuhailargo