Global Changes and Water Resources: Past, Present and Future

Workshop dell'European University Alliance Circle U.

data 26 Maggio 2022 - 27 Maggio 2022  |  luogo Dipartimento di Scienze della Terra Via Santa Maria, 53, 56126 Pisa PI, Italia

globalchangeslargoGiovedì 26 e venerdì 27 maggio 2022, dalle ore 10.00 alle ore 18.00, presso il Dipartimento di Scienze della Terra, avrà luogo il workshop "Global Changes and Water Resources: Past, Present and Future".

L'evento è organizzato nell'ambito dell'allenza universitaria CircleU

La partecipazione è gratuita, previa registrazione.
Registrati all'evento
Sarà possibile partecipare sia in presenza che online.
Partecipa all'evento online

Leggi il programma completo dell'evento

During the two-day workshop outstanding national and international experts from various disciplines (e.g. paleoclimatology, archaeology, physical modelling, geochemistry, water management) will discuss about the background and complexity of the main climate issues and water resources, and how different approaches can provide important information to cope of these challenges in our near future.

Allegati:

2022-05-26 10:00:00