PhD Selection Process in Biochemistry and Molecular Biology at the UFSJ - Brazil

The Federal University of São João del-Rei (UFSJ), Brasil, is launching a call for applications to the PhD selection process in Biochemistry and Molecular Biology at UFSJ.

This call is open to international applicants of any nationality other than Brazilian, who hold an undergraduate degree, and wish to take a PhD degree in Brazil.

Opportunity to obtain a PhD Degree in Brazil:

• Application process: from January 18th to February 3rd, 2023
  • Selection process: on-line
  • Scholarship

All rules, documents and requirements for Application and Selection are stated in the Full Call.

------

A Universidade Federal de São João del-Rei (UFSJ), Brasil, está lançando una convocatoria pública para el proceso de selección de doctorado en Bioquímica y Biología Molecular en la UFSJ .

Esta Convocatoria está abierta a postulantes internacionales de cualquier nacionalidad distinta a Brasil y que posean un título de grado.

Oportunidad de obtener un doctorado en Brasil:

• Proceso de solicitud: del 18 de enero al 3 de febrero de 2023
  • Proceso de selección: online
  • Beca de estudios

Todas las reglas, documentos y requisitos para la Solicitud y Selección se describen en la Convocatoria Completa.

Ultima modifica: Ven 20 Gen 2023 - 09:17