Contamination Lab

CLab Pisa aims to promote entrepreneurial culture and innovation, valuing ideas and interdisciplinarity. It allows participants from different disciplinary fields to get to know each other and work together on common projects, developing their Soft Skills, along with planning, organizational, and communication capabilities.

PHD+

Initial course reserved for master's students, PhD students, postdoctoral students and professors who do not yet have a business idea or whose idea is currently in an embryonic state.

CYB +

Advanced program structuredaround action-learning seminars providing invaluable support in the processes of construction, related training and development which accompany the innovative projects that will then come into being in conjunction with CLab.

All information available on http://contaminationlab.unipi.it/en/home-english/

Ultima modifica: Mer 21 Lug 2021 - 14:33