DSU scholarship

Students can also apply for a scholarship provided by the DSU (Regional "Right to Study" Programme) and be granted tuition waivers or reductions based on family income.

The full scholarship includes free accommodation, meals and the exemption of university fees.

The annual call for DSU grants is published in the month of July at the DSU Toscana website (Italian language only).

Information in English can be found on the Service Charter document.

More info at the related page.

Info and contacts

DSU Toscana