Invest your talent in Italy

IYT

The Invest Your Talent in Italy scholarships are aimed at students coming from the following countries: Azerbaijan • Brazil • Colombia • Egypt • Ethiopia • India • Indonesia • Iran • Ghana • Kazakhstan • Mexico • People’s Republic of China • Tunisia • Turkey • Vietnam.

Scholarships are awarded for students accepted by the programmes subscribing to Invest Your Talent in Italy:

Deadline for the a.y. 2019/2020 is January 31st, 2019

Students interested in scholarships must apply separately for:

1. The scholarship, on the Farnesina web site
  2. Admission to the programme chosen amongst those subscribing to Invest Your Talent in Italy. For admission and deadlines see the website of the programme you are interested in.

Only students admitted to the chosen programme will be able to benefit from the Invest Your Talent in Italy scholarship if they are the winners.

The students who win of the IYT scholarship cannot benefit from other contributions allocated by the University of Pisa.

Ultima modifica: Mar 22 Gen 2019 - 09:55