Invest your talent in Italy

IYT

The Invest Your Talent in Italy scholarhips are aimed at target students coming from the following countries: Azerbaijan • Brazil • Colombia • Egypt • Ethiopia • India • Indonesia • Iran • Ghana • Kazakhstan • Mexico • People’s Republic of China • Tunisia • Turkey • Vietnam.

Scholarships are awarded for students accepted by the programmes subscribing to Invest Your Talent in Italy:

Deadline for the a.y. 2018/2019 is February 28th, 2018

Students interested in scholarships must apply separately for:

1. The scholarship, on the Farnesina web site
  2. Admission to the programme chosen amongst those subscribing to Invest Your Talent in Italy. For admission and deadlines see the website of the programme you are interested in.

Only students admitted to the chosen programme will be able to benefit from the Invest Your Talent in Italy scholarship if they are the winners.

Students winners of the IYT scholarship can not benefit from other contributions allocated by the University of Pisa.

Ultima modifica: Mer 25 Lug 2018 - 14:13