Cancellation of the 2024 edition of the Summer School in "Public Auditing and Accountability"

Due to management and organizational reasons, the scientific committee of the Summer School in Public Auditing and Accountability has decided to cancel this year edition.

Should it be held in 2025, new dates and new application deadline will be published in October 2024.

Click on the Summer School title to access the related webpage in order to check all the updates.

Ultima modifica: Mar 19 Mar 2024 - 11:16