Summer School in Public Auditing and Accountability: Second postponement of start date and application deadline

Due to logistic and organizational reasons our Summer School in Public Auditing and Accountability has been postponed to November 2022:

• New start date: 21 November 2022

Furthermore, the Summer School scientific committee also decided to postpone the programmed application deadline:

• New application deadline: 21 October 2022

Read the "Summer School in Public Auditing and Accountability" page to learn more about the program and the admission requirements.

Ultima modifica: Mer 03 Ago 2022 - 06:41