Cancellation of the 2021 edition of "Governing climate resilient cities. Challenges, opportunities and best practices."

We are sorry to inform you that the Summer School Governing climate resilient cities. Challenges, opportunities and best practices. has to be cancelled for this year.

The Summer School will be held in 2022.

New dates and new application deadline will be published in October 2021.

Click on the Summer School title to access the related webpage in order to check all the updates.

Ultima modifica: Gio 05 Ago 2021 - 07:35