Diagnosis in Heritage Science: 3. Focus on paintings: Distance learning mode for the 2021 edition

To cope with the restrictions on student mobility due to the COVID-19 emergency, for the first time this year our Summer School Diagnosis in Heritage Science: 3. Focus on paintings will be activated in distance learning mode.
The school will be entirely held online, via Microsoft Teams.

Application deadline and start date remain the same:

• Application deadline: 14 June 2021
  • Start date: 6 September 2021

Read the "Diagnosis in Heritage Science: 3. Focus on paintings" page to learn more about the program and the admission requirements.

Ultima modifica: Mar 04 Mag 2021 - 09:11