Food and Innovation in Rural Transition: the Tuscany case - Distance learning mode, new application deadline and new start date

To cope with the restrictions on student mobility due to the COVID-19 emergency, also this year our Summer School "Food and Innovation in Rural Transition: the Tuscany case" will be activated in distance learning mode.

Furthermore, the scientific committee of the Summer School has decided to postpone application deadline and start date:

• New application deadline: 31 May 2021
  • New start date: 5 July 2021

Read the "Food and Innovation in Rural Transition: the Tuscany case" page to learn more about the program and the admission requirements.

Ultima modifica: Mer 21 Apr 2021 - 08:24