From Genes To Cells: Distance learning mode for the 2021 edition

To cope with the restrictions on student mobility due to the COVID-19 emergency, for the first time this year our Summer School From Genes To Cells: A Basic Course of Molecular, Cellular and Ultrastructural Biology will be activated in distance learning mode.
The school will be entirely held online, via Microsoft Teams.

Application deadline and start date remain the same:

• Application deadline: 15 May 2021
  • Start date: 5 July 2021

Read the "From Genes To Cells: A Basic Course of Molecular, Cellular and Ultrastructural Biology" page to learn more about the program and the admission requirements.

Ultima modifica: Mer 07 Apr 2021 - 07:19