Nanomedicine for gene therapy: Distance learning mode for the 2021 edition

To cope with the restrictions on student mobility due to the COVID-19 emergency, our Summer School Nanomedicine for gene therapy will be activated in distance learning mode.
The school will be entirely held online, via Microsoft Teams.

Application deadline and start date remain the same:

• Application deadline: 31 May 2021
  • Start date: 28 June 2021

Read the "Nanomedicine for gene therapy" page to learn more about the program and the admission requirements.

Ultima modifica: Mar 06 Apr 2021 - 12:36