Cancellation of the 2021 edition of "Vada Volaterrana Archaeological Field School"

Due to the persistence of restrictions on student mobility and on-site teaching activities, the Summer School Vada Volaterrana Archaeological Field School has to be cancelled for this year.

The Summer School will be held in 2022.

New dates and new application deadline will be published in October 2021.

Click on the Summer School title to access the related webpage in order to check all the updates.

Ultima modifica: Mar 06 Apr 2021 - 11:24