Cancellation of the 2021 edition of "Field School Pozzeveri in Archaeology and Bioarchaeology"

Due to the persistence of restrictions on student mobility and on-site teaching activities, the Summer School Field School Pozzeveri in Archaeology and Bioarchaeology has to be cancelled for this year.

The Summer School will be held in 2022.

New dates and new application deadline will be published in October 2021.

Click on the Summer School title to access the related webpage in order to check all the updates.

Ultima modifica: Mer 10 Feb 2021 - 08:29