Osteoarchaeology and Paleopathology: Distance learning mode and discount of the tuition fee

To cope with the restrictions on student mobility due to the COVID-19 epidemic, our Summer School "Osteoarchaeology and Paleopathology" will be activated in distance learning mode.

Furthermore there will be a discount of the tuition fee:

• 750 euro (instead of 1.000 euro)

Application deadline and start date remain the same:

• application deadline: 30 April 2021
  • start date: 21 June 2021

Read the "Osteoarchaeology and Paleopathology" page to learn more about the program and the admission requirements.

Ultima modifica: Mer 10 Feb 2021 - 07:51