Theory and practice in transmission and scanning electron microscopy: New application deadline and new start date

To cope with the restrictions on student mobility due to the COVID-19 emergency, the scientific committee of our Winter School "Theory and practice in transmission and scanning electron microscopy" has decided to postpone the programmed application deadline and start date:

• New application deadline: 30 April 2021
  • New start date: 21 May 2021

Read the "Theory and practice in transmission and scanning electron microscopy" page to learn more about the program and the admission requirements.

Ultima modifica: Gio 17 Dic 2020 - 08:43