Italian Foodways of Gastronomy: The Tuscany Experience - Distance learning mode and new start date

To cope with the restrictions on student mobility due to the COVID-19 emergency, our Summer School "Italian Foodways of Gastronomy: The Tuscany Experience" will be activated in distance learning mode.

Furthermore, the scientific committee of the Summer School has decided to postpone the start date:

• new start date: 7 September 2020

Read the "Italian Foodways of Gastronomy: The Tuscany Experience" page to learn more about the program and the admission requirements.

Ultima modifica: Mer 08 Lug 2020 - 07:23