Governing climate resilient cities. Challenges, opportunities and best practices: Distance learning mode, new start date and discount of the tuition fee

To cope with the restrictions on student mobility due to the COVID-19 emergency, our Summer School "Governing climate resilient cities. Challenges, opportunities and best practices" will be activated in distance learning mode.

Furthermore, the Summer School scientific committee also decided to postpone application deadline and start date:

• new application deadline: 5 September 2020
  • new start date: 5 October 2020

Finally, there will be a discount of the tuition fee:

• 250 euro (instead of 1.000 euro)

Read the "Governing climate resilient cities. Challenges, opportunities and best practices" page to learn more about the program and the admission requirements.

Ultima modifica: Gio 18 Giu 2020 - 10:31