Food and Innovation in Rural Transition: the Tuscany case - Distance learning mode, new application deadline and new start date

To cope with the restrictions on student mobility due to the COVID-19 emergency, for the first time this year our Summer School "Food and Innovation in Rural Transition: the Tuscany case" will be activated in distance learning mode.

Furthermore, the scientific committee of the Summer School has decided to postpone application deadline and start date:

• new application deadline: 15 June 2020
  • new start date: 29 June 2020

Read the "Food and Innovation in Rural Transition: the Tuscany case" page to learn more about the program and the admission requirements.

Ultima modifica: Gio 04 Giu 2020 - 07:42