TWO ESR (Early Stage Researcher) POSITIONS at the Department of Mathematics

The Department of Mathematics of the University of Pisa (UniPi) offers 2 fully funded Early Stage Research (ESR) positions as part of Stardust-R, an Innovative Training Network - Marie Sklodowska-Curie Actions (MSCA).

These positions are open to international students, and concern research on the following subjects:

1. ESR7: Patching simple dynamics to model a more complex one;
  2. ESR8: Identification and correlation of very short arcs of observations.

Further information is available on:

Stardust-R/FlyerUniPi.pdf

www.stardust-network.eu/about/jobs/