Variational Analysis, Equilibria and Optimization

Workshop in onore di Gabor Kassay

data 29 Maggio 2017 - 30 Maggio 2017  |  luogo Dipartimento di Informatica Largo Bruno Pontecorvo,3, 56127 Pisa PI, Italia

Gabor KassayThe workshop brings together experts in variational analysis, equilibrium and optimization problems to have a nice overview of recent trends in these intertwined research areas. The workshop aims at celebrating the 60th birthday of Gabor Kassay, a renowned scholar who contributed to the advancement of these areas. Kassay has strong ties with Italy and long standing collaborations with colleagues in L'Aquila, Milano and Pisa, who joined together to organize this two-day meeting.

Confirmed invited speakers include:
Riccardo Cambini (Università di Pisa)

,
Radek Cibulka (Západoceská Univerzita v Plzni, Ceská Republika)

Marius Durea (Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" din Iasi, Romania)

Massimiliano Giuli (Università degli Studi dell'Aquila)
Marco Antonio Lopez Cerdá (Universitat d'Alacant, España
)
Juan Enrique Martinez-Legaz (Universitat Autònoma de Barcelona, España)

Mihaela Miholca (Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca, Romania)
Cornel Pintea (Universitatea Babes-Bolyai Cluj-Napoca, Romania
)
Simone Sagratella (Sapienza Università di Roma)
Radu Strugariu (Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" din Iasi, Romania)
Oliver Stein (Karlsruher Institut für Technologie, Deutschland).

Attendance to the workshop is welcome and free of charge. Anyhow, you are required to register by sending an e-mail to Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo.  providing your name, affiliation and day/days of attendance. The deadline for the registration is 12 May.

The workshop has been organized by Monica Bianchi (Università Cattolica del Sacro Cuore), Giancarlo Bigi (Università di Pisa), Marco Castellani (Università degli Studi dell'Aquila) and Rita Pini (Università degli Studi di Milano-Bicocca).

More detailed information at http://www.di.unipi.it/vaeo.html.

Saddle

Info e Contatti: