Job Meeting Pisa

Our traditional, annual Career Fair is organized in collaboration with Cesop Communication and usually takes place on November.

Job Meeting PISA is open to undergraduates and graduates from all fields of study. Participants can meet Italian and international companies from all sectors that will present their job offers and recruitment opportunities, as well as prestigious Business Schools that illustrate their advanced training programs.

There are also free, professional advisory services designed for students, recent graduates and young professionals (CV check, mock-interviews etc.).

Online registration is strongly recommended on: www.jobmeeting.it

Companies interested in participating as exhibitors can contact us by email: Questo indirizzo email è protetto dagli spambots. È necessario abilitare JavaScript per vederlo.

Ultima modifica: Mar 02 Gen 2018 - 12:17